Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 02:22:39 MET DST

Dnia Fri, 21 Aug 2009 00:36:07 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Czyli nie potrafisz wskazać żadnego dokumentu MS i dorabiasz ideologię, że blog
> jakiś tam programistów jest wiążącym standardem? Urocze.

Po co ja z Tobą w ogóle dyskutuję? Gdzie ja tu cokolwiek dorabiam -
zacytuj albo spływaj.

[...]
> Mogą być jak go w ten sposób skonfigurujesz.

Między "móc zrobić" a "zrobić" jest istotna różnica. Podobnie jak między
"Vista certified" a "Vista compatible".

[...]

[...]
> MS zaproponował UAC to wszyscy muszą uznać te rozwiązanie za
> super najlepsze i się dostosować - wcale tak nie jest. Rzeczywistość weryfikuje
> takie zapędy.

Twierdzisz więc, że aplikacje nie muszą honorować mechanizmów
zaimplementowanych w systemie, w którym się je uruchamia, ani wytycznych
producenta systemu, a mimo to będą z nim zgodne? No brawo. Napieraj
dalej. Fascynujący świat opisujesz.

> Nie potrafisz czytać ani nie rozumiesz uniksów.
>
> /etc jest *host* specific czyli konfiguracja specyficzna dla danego
> hosta/komputera. /var/lib służy do przechowywania *stanu* aplikacji/systemu
> przy czym nie konkretnego hosta tylko np. klastra. Co jest opisane w FHS tylko
> Ty po prostu nie rozumiesz co czytasz. Albo w ogóle tak jak z Apache jesteś o
> czym przeświadczony o czym nie masz pojęcia.

Misiu, mnie tutaj mało obchodzi co jest napisane w jakimś FHS. Ja
dyskutuję o tym, czemu w tym popieprzonym systemie nie wyznaczono
jednego miejsca, w którym programiści umieszczaliby pliki konfiguracyjne
swoich aplikacji, i czemu jest to tak żenująco mało intuicyjne dla
zwykłego usera. Wokół tego kręci się ten rozpoczęty przeze mnie podwątek
dyskusji, a nie wokół Twojego FHS. Albo nie umiesz zrozumieć wypowiedzi
do których się odnosisz, albo jak zwykle odwracasz kota ogonem.

> Pewnie dlatego od lat uniksy obsługują połowę infrastruktury świata w ogóle
> (przypominam FHS to unix, nie tylko Linux). :)

Ale co to ma w ogóle do rzeczy? Spadaj na advocacy z takimi tekstami.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/