Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 19:02:11 MET DST

Dnia Tue, 18 Aug 2009 18:00:21 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Ja napisałem, że Apache, WireShark i VirtualBox w dalszym ciągu nie są zgodne z
> Vistą? Nie odwracaj kota ogonem.

Znowu nie zrozumiałeś, o czym pisałem. To może króciutko: aplikacja,
która zapisuje swoje pliki robocze w folderze Program Files, nie jest
zgodna z Vistą (vide Apache). Aplikacja, która do podniesienia swojego
interfejsu GUI wymaga akceptacji UAC, choć nie wykonuje nic co wymagało
by podniesienia uprawnień, nie jest zgodna z Vistą (vide VirtualBox).
Dla kontrastu podam przykład Virtual PC, który robi to samo co
VirtualBox, ale UAC się go nie czepia.

> No oczywiście. A bez uprawnień? :P

Bez uprawnień nie. Ale to już dyskusja o dupie Maryni i ma się nijak do
tego, o czym ja pisałem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/