Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 08:59:11 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h6cvp7$ms1$2@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna in news:4a8991de$1@news.home.net.pl
> [..............]
>
> a (np.) o tym, to pisza "tu i tam" zeby dac =L2 cache procesora, bo
> wowczas
> L2 procesora bedzie lepiej wykorzystana,a jest szybsza od ram... No to
> ciekawym,czy to warto, i czy w ogole to nie jest kolejna zabawa
> fikcjami tweakowymi.

Różnie różne źródła zeznają. Ja osobiście nie odczułem różnicy w
wydajności z ustawionym i bez ustawionego. Może to kiedyś działało, albo
stosuje się w przypadku konieczności ograniczenia ilości tej pamięci...
nie sądzę, by Winda byla taka głupia, aby nie potrafiła sama wykryć ile
ma tej pamięci i wziąć jej całej do pracy.