Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 21:46:01 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:h6c7h0$mv2$1@inews.gazeta.pl...

> Że jak? Podniosłeś napięcie rdzenia powyżej napięcia I/O? I
> rzeczywiście ten interes się kręcił? Chapeau bas...

Serio!
Dawałem jak Pan Bóg przykazał - tragedia, nawet wstawać czasem płyta nie
chciała...
Dowaliłem, zaczęło działać. Nie wiem, jakim cudem... Ale to naprawdę był
jedyny układ, co zatrybił.
I BSoD-y przestały sypać... no, prawie, ale nie co kilka minut, tylko
najwyżej jeden dziennie, a nawet przez tydzień nic... różnie.
Oczywiście, podstawą było zapewnienie porządnego chłodzenia, dobrej
pasty, naoliwionego wiatraka... Nawet się tak bardzo nie grzało...
Aby ciekawiej było - sprawdziłem woltomierzem - rzeczywiście dawało
takie napięcie, no, może o 0.05 różnicy, w granicach błędu pomiaru...
Przyznam, że woltów dałbym mniej, ale płyta między 2.8 a 3.5 nie
oferowała nic pośredniego.