Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 20:30:02 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h6c6io$iti$1@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna in news:4a8991de$1@news.home.net.pl
> [..........]
>
> czyli jest i na 0.
> ok,dzieki.

> gdzie gdzie :)
> szukam 2x256 do dwoch bankow w (starym) laptopie.

PC100? Ciężko będzie... Ale da się. Trzeba na giełdzie uważać -
znajomemu zdarli po 150 zyla za kostkę... znaczy się, moduł. Na
Alledrogo można spróbować, tak trafiłem do swojego, za ok. połowę tego,
co wydał znajomy. Nie zawsze jest taka pamiątka, trzeba okresowo
sprawdzać.
A mojej pamięci... w sklepie Balta, na Alledrogo... jest kupę tego.
Tylko kasy na razie brak...