Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 19:22:26 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h6c08l$mlv$1@inews.gazeta.pl...

> jaki masz oryginalny wpis w tej sprawie? mozesz podac? thx.

Teraz, to nawet nie wiem, ale mogę sprawdzić. Swapa wyłączam w kontrolce
zarządzania pamięcią wirtualną.

> jesli masz, bo moze musialem kiedys dorobic ten klucz Non... i w ogole
> go nie ma w xp. Nie pamietam.Teraz po prostu widze, ze nie dziala,chce
> wrocic do pktu wyjscia.

Zaraz sprobuję sprawdzić u siebie... nie gwarantuję, że coś mi nie
pozmieniało wartości.

<ctrl-c>
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session
Manager\Memory Management]
"ClearPageFileAtShutdown"=dword:00000000
"DisablePagingExecutive"=dword:00000000
"LargeSystemCache"=dword:00000000
"NonPagedPoolQuota"=dword:00000000
"NonPagedPoolSize"=dword:00000000
"PagedPoolQuota"=dword:00000000
"PagedPoolSize"=dword:00000000
"SecondLevelDataCache"=dword:00000000
"SystemPages"=dword:000c3000
"PagingFiles"=hex(7):00,00,00,00
"PhysicalAddressExtension"=dword:00000001
"SessionViewSize"=dword:00000030
"SessionPoolSize"=dword:00000004

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session
Manager\Memory Management\PrefetchParameters]
"VideoInitTime"=dword:00002318
"EnablePrefetcher"=dword:00000003
"AppLaunchMaxNumPages"=dword:00000fa0
"AppLaunchMaxNumSections"=dword:000000aa
"AppLaunchTimerPeriod"=hex:80,69,67,ff,ff,ff,ff,ff
"BootMaxNumPages"=dword:0001f400
"BootMaxNumSections"=dword:00000ff0
"BootTimerPeriod"=hex:00,f2,d8,f8,ff,ff,ff,ff
"MaxNumActiveTraces"=dword:00000008
"MaxNumSavedTraces"=dword:00000008
"RootDirPath"="Prefetch"
"HostingAppList"="DLLHOST.EXE,MMC.EXE,RUNDLL32.EXE"

<ctrl-v>

Jedyną zmianę, jaką u siebie zrobiłem, rozmyslnie (i rzeczywiście,
bardzo polepszyła - system startuje WYRAŹNIE płynniiej i szybciej) -
w pliku BOOT.INI mam dopisany przelacznik /numproc=2, bo mam 2 rdzenie
(PD925 3GHz). Bez tej zmiany przy starcie system się zmrażał, a tak,
przymrożenie jest tylko chwilowe, trudno dokładnie wychwycić.
Gdyby nie zadziałało, to była by bzdura. A zadziałało. Zmianę zrobiłem
przez msconfig. Jak kasy styknie, to i pamięci dołożę, znalazłem tanią i
dobrą. (2x2 1066 HyperX Dualchanel) Będzie jak znalazł, do 64bitowego
Ubuntu. (mam, testowalem, chodzi b. ładnie, tylko niektóre stery się
ciut (u)buntują...) :)