Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 16:21:17 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h6bh92$lgr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Zamiast sprawdzać empirycznie wystarczyło zamiast bredni poczytać coś
> sensownego np:

Byś najpierw zapytał, czy rzeczywiście przeczytalem coś, co określasz,
jako "brednie"...? Skąd wiesz co to było, jeśli w ogóle było? Mógłbyś
mnie nie oskarżać bez dowodów? Bo zupełnie z chmur przyjąłeś założenie,
że "coś tam bzdurnego przeczytałem".

> http://blogs.technet.com/markrussinovich/archive/2009/03/26/3211216.aspx

To jest grupa polskojęzyczna...

A ja w ustawieniach nie rzeźbię i wszystko mi chodzi OK. Nie szukam
problemów tam, gdzie ich być nie powinno. Ustawienia zostawiłem takie,
jak system daje domyślnie. Jak będę chciał coś zmienić, to sobie
poczytam. Obecnie nie mam takiej potrzeby. (Są coprawda inne problemy,
ale marginalne, w skali mikro można powiedzieć)
Nie znaczy to, że kiedyś nie spróbuję, nie przetestuję.