Re: jak wylaczyc skanowanie przy bootowaniu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 11:03:32 MET DST

Michal Kawecki in news:1tycfqibal5wb.dlg@kwinto.prv
> Znaczy, chkntfs /D.

rozumiem,ale swoja droga po co mi to:

/D Przywraca ustawienia domyślne komputera; wszystkie dyski sa
            sprawdzane podczas rozruchu, a program chkdsk zostanie
            uruchomiony na tych, które są zanieczyszczone.

- skoro chce wrecz odwrotnie,czyli wykasowac skanowanie.
Oczywiscie takie skanowanie po niezbyt ok zamknieciu systemu [na przyklad]
jest bardzo w porzadku/potrzebne,lepiej gdy jest niz nie jest + pare razy
uratowalo mi skore, ale:
 chce doprowadzic do sytuacji, gdy skanowanie jest _tylko_ w/w przypadku,a
nie za kazdym bootowaniem.

W tej chwili mam wpisane:
autocheck autochk /k:C /k:D /k:E *
i pytanie, czy to trzyma sie wpisowo do bootowania, czy juz na stale; w /?
jak wół piszą, że raz.
Na stale oczywiscie nie chce, bez sensu. Tzn co kto woli, ja wole, by system
nie mial zabronionego skanowania, ale by odbywalo sie w bardzo konkretnej
sytuacji. Czyli by to zreperowac, po prostu.

ale chwilowo nie moge bootowac.robota.