Re: jak wylaczyc skanowanie przy bootowaniu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 16 Aug 2009 - 02:43:14 MET DST

Michal Kawecki in news:z2v67iglfs2f.dlg@kwinto.prv
> chkntfs /?

juz wczesniej sprawdzilem chkntfs-em (bez opcji) i kazda partcja podaje
tylko,ze ma system plikow taki a taki, i że dane na niej nie sa zaklocone,i
nic wiecej - czyli NIE podaje,ze bedzie przy boot skanowana,czyli nie bedzie
[jak mniemam].
 dalej:
a z przelacznikiem /x to juz nie wolalem dla kazdej partycji chkntfs,bo bez
sensu, bo i tak nie jest to polecenie zapamietywane wiecej niz na
okolicznosc wolania tylko raz.

> A skąd Ty wziąłeś tę podpowiedź? Bo wiesz, w Internecie różne głupoty
> wypisują.

czyli - nie znasz wartosci "sfcscan"? no to jak nie znasz, to nie wiem, co o
tym myslec.
Ale moze w chwili wolnej wklep w google "sfcscan". wiele nie wydrukuje,ale
na sensownych stronach mozna doszukac sie co daja wartosci =0, =1,lub =2.
Ja wpisalem 0, zeby bylo "never" skanowania.
Oczywiscie wiadomo,ze to jest skanowanie zwiazane z sfc,a nie tak po prostu
z bledami, czy ze zlym zamknieciem windowsow, ale i to chcialem wykluczyc -
dlatego dalem = 0.

Ale uwaga: czytam teraz
http://forum.purepc.pl/lofiversion/index.php?t153090.html
i przypomnialem sobie o:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\
BootExecute
 - sprawdzam, i jest tylko "autocheck autochk *", czyli od dawna jest OK z
tym wpisem.

a jednak nadal i laptop z xp, i pecet z w2k sa skanowane przy bootowaniu.