Re: Aktualizacje automatyczne i ich odliczanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 15 Aug 2009 - 08:34:32 MET DST

In news:h65i2a$aeh$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*Osadnik* <osadnik.www@wp.pl> typed:
> Korzystam z aktualizacji automatycznych - bo inaczej bym o nich
> zapomniał, jednak czasami nie chce ich instalować wiec ok, ikonka zółej
> tarczy siedzi w trayu. Korzystam z hibernacji. CO sie dzieje? Nie
> rozpocząłem aktualizacji, hibernuje komputer tak jak ma wszystko, rano
> odhibernowuje i juz ma komunikat do odliczania aktualizacji. Jak sie go
> pozbyć? Inaczej, jak w ogóle zabronić pokazywania sie tego komunikatu
> nawet po zainstalowaniu aktualizacji wymagającej uruchomienia systemu
> ponownie i nie doprowadzać do uruchomienia?
> [...]

Dokonaj modyfikacji rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU
wartość DWORD RebootRelaunchTimeoutEnabled = 1
oraz wartośc DWORD RebootRelaunchTimeout = 1440 (doba)
Zawieraja informacje w minutach pomiędzy wyskoczeniem okienka z pytaniem o
restart. Np. wartość tego wpisu ustawiona na 000000f0 oznacza wyskakiwnie
okienka z pytaniem o restart co 60 minut.
wartośc 1440 - doba
wartośc 43200 - miesiąc
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/f3d975ccdecec3e6
a dokladnie ten link http://bigo.pcworld.pl/news/104071.html

Mozna też zmniejszyć opżnienie zamkniecia systemu w celu
umożliwienia zakończenia procesów.
Gdy rozpoczyna sie zamykanie WinXP, kazdy uruchomiony proces, usluga lub
aplikacja otrzymuje 20 sekund na zakonczenie swej pracy. Gdy po uplywie
tego czasu istnieje jeszcze jakis niezamkniety proces, usluga, aplikacja,
WinXP wyswietla okno dialogowe, dajace uzytkownikowi wybor postepowania -
oczekiwanie kolejnych 20 sekund, natychmiastowe zakonczenie przedmiotowego
procesu albo rezygnacje z zamykania systemu.
Mozna to zmienic w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
dodać wartośc ciagu "WaitToKillAppTimeout" i przypisac jej nowa wartosc
limitu wyrazona w milisekundach.
default = 20000 --> 20 sekund
dla 10 sek. -->10000
oraz dodaj nową warośc ciagu "AutoEndTasks" = 1 (wlacz.), 0 (wyl.)

itd..........., poszukaj w archiwum, pisalem kilkakrotnie.
np tu:
http://groups.google.pl/groups?q=dlugie+zamykanie+sie+systemu+piotr