Aktualizacje automatyczne i ich odliczanie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Aug 2009 - 07:44:43 MET DST

Korzystam z aktualizacji automatycznych - bo inaczej bym o nich
zapomniał, jednak czasami nie chce ich instalować wiec ok, ikonka zółej
tarczy siedzi w trayu. Korzystam z hibernacji. CO sie dzieje? Nie
rozpocząłem aktualizacji, hibernuje komputer tak jak ma wszystko, rano
odhibernowuje i juz ma komunikat do odliczania aktualizacji. Jak sie go
pozbyć? Inaczej, jak w ogóle zabronić pokazywania sie tego komunikatu
nawet po zainstalowaniu aktualizacji wymagającej uruchomienia systemu
ponownie i nie doprowadzać do uruchomienia?
ostatnio aktualizacje są nadzwyczaj często i zalety korzystania z
hibernacji są ujemne. Ujemne bo przyzwyczajony zostawiać załadowane
programy w pamięci (mam jej dużo) trace cała prace czy wczytane
programy. Trace tez ustawienia bo część programów zapisuje ustawienia po
zamknięciu przez użytkownika anie przez system który programy zamyka
dość brutalnie. Nie wspomnę o różnych rozpoczętych i ustanowionych już
sesjach.
No i mnóstwo czasu, nie chce mi sie codziennie wczytywać do pamięci
wszystkiego za każdym razem. A wystarczy sie tylko oddalić od komputera
na 5 minut i będzie klops.