Re: Problem ze spoolerem

Autor: Leszek <konto.newsciach_at_op.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 23:22:15 MET DST
Message-ID: <h62063$o7e$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Kowal" <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
news:h61r9l$b6u$1@news.onet.pl...

[ciach]
>>
>> Jesli zainstalowałeś całe oprogramowanie HP to je odinstaluj i wyczyść
>> pozostałości. Teraz po resecie zainstaluj same sterowniki.
>> orz
>> Uruchom cmd jako admin i wydaj polecenie (to już robiłeś jak piszesz)
>> net stop spooler
>> przejdz do folderu C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS i wywal wszystko
>> co sie tam znajduje
>> uruchom ponownie spoolera poleceniem
>> net start spooler
>> oraz wyrzuć z msconfig/uruchamianie wszystko co jest związane z drukarką.
>>
> Takie coś robiłem po każdym wystąpieniu błędu. Sterownik instalowałem
> poprzez podłączenie drukarki do USB i podanie scieżki do sterownika.
> Już mi ręce odpadają czemu tak się dzieje.
Miałem ostatnio podobne problemy jak opisane wyżej. Okazało się, że powodem
był AdobeAcrobatReader7PL - otóż po próbie otwarcia pdf'a prawdopodobnie
stworzonego w wersji wyższej niż 7 było po drukowaniu. Dopiero usunięcie
zawartości C:\WINDOWS\system32\spool\ i ponowna instalacja sterowników
drukarek (również wirtualnych np. pdfCreatora) pozwalała na drukowanie, z
tym, że ponowne otwarcie rzeczonego pdf w AcrRead7 znowu powodowało brak
możliwości drukowania. W moim przypadku pomogło odinstalowanie
AdobeAcrobRead7 i w jego miejsce instalacja AcrRead9.1PL.
pozdrawiam, Leszek
Received on Thu Aug 13 23:25:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Aug 2009 - 23:42:01 MET DST