Re: Zamienione Partycje. - podobny problem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 23:12:10 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h5va5g$9kq$1@inews.gazeta.pl...
> Specjalnie mi to nie przeszkadza, tylko czasem jakiś pendrive się
> śmie wpakować jako C:\, a poza tym zero problemów.
>
> Czy jest sens i czy da się to zamienić, żeby wszystko działało?

IMHO, powiem tak:
Jeśli fakt braku dysku C: w systemie nie powoduje problemów (pomijam
wspomniane przez ciebie peny), to wiesz co... niech tak zostanie.
Programów, które muszą być na C: "bo tak" jest mało raczej...
Jeśli chcesz zmieniać, to świeżo po instalacji, później skutki mogą być
trudniej przewidywalne.
Jednak celem zapobieżenia takim niuansom, na czas instalacji odpinam
pozostale dyski, lub nadaję im, partycjom znaczy się, znacznik "hidden".
Jeśli jednak wszystko działa, to nie ruszałbym, jeśli nie trzeba.