Re: Zamienione Partycje. - podobny problem

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 22:52:57 MET DST

"Jacek" <ala@ola.pl> wrote:
> Podpialem dysk do dzialajacego komputera i sie okazalo, ze na partycji D:
> ukazaly sie pliki startowe z C:\.

Ja mam podobnie od instalacji systemu, miałem w biosie ustawioną
złą kolejność bootowania, zainstalowałem system i mam go teraz
pod literką D:\

Specjalnie mi to nie przeszkadza, tylko czasem jakiś pendrive się
śmie wpakować jako C:\, a poza tym zero problemów.

Czy jest sens i czy da się to zamienić, żeby wszystko działało?

Pozdrawiam
.Peeter