Re: Sposób na sesje konkurencyjne Win XP w domenie

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 21:42:32 MET DST

Użytkownik "adfire" <a@a.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:h5912o$mlu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> dobrze, już dobrze :) sesje równoczesne :)

> no i mam pat - bo aplikacja która funkcjonuje na tych stacjach, nie
> zadziała na MS Vista. cholera...
> Ale o co chodzi z Vistą ? Tam jest możliwość sesji "równoczesnych" ? :)
> Gdzie tego w systemie szukać ?

Aj, bo pomieszałeś dwie sprawy i się dałem wplątać. Sprostowanie:

Szybkie przełączanie użytkowników (czyli możliwość utworzenia więcej niż
jednej sesji):
- Nie działa na XP Pro w domenie, bo wymaga ekranu powitalnego, a dołączenie
XP do domeny wymusza klasyczny ekran logowania.
- Działa na Vista Business i 7 Pro w domenie, bo tam jest hybryda ekranu
powitalnego z ekranem logowania

Sesje równoczesne (czyli możliwość podłączenia do więcej niż jednej sesji):
- nie ma i nie będzie na stacji roboczej* - domena tu nie przeszkadza.

(* nie licząc nielegalnego rozwiązania z podmianą termsrv.dll na XP Pro,
które i tak nie zadziała w domenie, ponieważ patrz wyżej)