Re: czy jednak avast?

Autor: kuba <kubaczynski_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 18:17:18 MET DST

> 1.
> To moze takze inaczej: czego NIE ma avg,co powinno byc, co maja inne av
> [avira,avast],a o czym nie wiem?
nie znam innych
> 2.
> jak jest z obciazeniem systemu przy dzialajacym caly czas monitorze avg w
> tle systemu?
ja nie zauważyłem, na kazdym komputerze znajomych wywalam nortona - bo to
jest najczęstsze,
po wyciągnięciu z pudełka i instaluję AVG Free i nigdy nie zauważyłem
spowolnienia
> 3.
> reklamy sa? jesli tak - jest metoda znana na zlikwidowanie? [jak w avira]
ja nie zauważłłem żadnych reklam, niby jest jeden banner jak się specjalnie
otworzy okno antywira,
ale nie przeszkadza i normalnie nie musisz tego okna nigdy otwierać bo sam
sie uaktualnia i skanuje w locie