Re: Kopiowanie profilu użytkownika

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 06 Aug 2009 - 15:22:42 MET DST

In news:h5e405$jnf$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*robot" <"robot[adres-falszywy]* <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> typed:
> Czy da się skopiować wszystkie ustawienia konta/profilu administratora
> wbudowanego do innego profilu/konta użytkownika? Usiłowałem to zrobić
> poprzez: system properties -> user profiles -> settings -> "copy to".
> Ale oczywiście przy koncie administratora opcja "copy to" jest nieaktywna.
> Da się to jakoś wykonać? Jeżeli tak, to jak to zrobić?
> Rozchodzi się o win XP pro.

Pisałem o tym,
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/4d5a8ed602428231/4c0391d31d44380e?q=Problem+z+profilem+-+tworzy+nowy+po+restarcie
Zmien w w/w lokalizacji i w rejestrze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto

Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
Wyloguj