Re: Kopiowanie profilu użytkownika

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 06 Aug 2009 - 17:53:59 MET DST

Dnia Thu, 06 Aug 2009 10:22:21 +0200, robot napisał(a):

> Czy da się skopiować wszystkie ustawienia konta/profilu administratora
> wbudowanego do innego profilu/konta użytkownika? Usiłowałem to zrobić
> poprzez: system properties -> user profiles -> settings -> "copy to".
> Ale oczywiście przy koncie administratora opcja "copy to" jest nieaktywna.
> Da się to jakoś wykonać? Jeżeli tak, to jak to zrobić?
> Rozchodzi się o win XP pro.

Da się skopiować. W tym celu utwórz sobie trzecie konto administracyjne,
zaloguj się na nie (po restarcie!), i działaj. Jeśli dalej będzie
problem to sprawdź, czy nie uruchamiasz jakichś usług na prawach
kopiowanego usera i wyłącz je przed restartem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/