Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 02 Aug 2009 - 16:36:40 MET DST

Dnia Sun, 2 Aug 2009 16:11:12 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości grup

> Nikt nie obiecuje, że na wszystkie.
> I właściwie to AD nie służy leczeniu przypadłości tylko rozwijaniu
> możliwości.

Rozwijanie możliwości dla samego rozwijania jest zbędną czynnością.
Skuteczne administrowanie maszynami służącymi jedynie do pracy
terminalowej nie wymaga wdrażania AD. Można to sobie inaczej
zorganizować, bez komplikowania sobie życia pokonywaniem niemałej ilości
niemiłych przypadłości AD tudzież zmuszaniem innych aplikacji do
współpracy z domeną, co czasami z góry skazane jest na porażkę.
I zaręczam Ci, że nie trzeba w tym celu nigdzie biegać.

Ale tak jak już pisałem, w tym wątku wolałbym dostać jeszcze troszkę
informacji w temacie porównania możliwości Notes <==>
Exchange+SharePoint, niż dyskutować na tematy poboczne.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/