Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 02 Aug 2009 - 13:30:24 MET DST

Dnia Sun, 2 Aug 2009 13:18:19 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:h526ce$d6o$1@inews.gazeta.pl...

> Nawet i 5 komputerów bardziej opłaca się wpiąć w domenę, niż biegać i klikać
> po każdym z osobna.
> Ech, ci linuksiarze, jak oni nie potrafią sieciami administrować...

Co Ty za bzdury opowiadasz. AD nie jest lekarstwem na wszystkie
przypadłości. Nie znasz ani specyfiki mojej firmy, ani moich problemów,
więc daruj sobie te bezpłodne dywagacje.

P.S. Po raz pierwszy w historii mojej pisaniny w Usenecie ktoś nazwał
mnie "linuksiarzem". LOL!

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/