Re: Wolumin łączony na 2 kartach SD

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 19:09:30 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> Odpowiedz na
news:2009073109080500@grush.one.pl:

> 1) Windows nie obsługuje partycji na nośnikach wymiennych.
> Można go oczywiście zmusić do tego, ale kosztem straszli-
> wego kombinowania.

Mój pednraj Sandisk Cruser miał standardowo 2 partcje. Druga na soft U3.

> 2) Z powyższego powodu pewnie Ci nie pozwoli na założenie
> woluminu łączonego na dwóch nośnikach wymiennych.

Chciałbym spróbować')
Może jakbym sfortmatował karty w jakimś EXT, nierozpoznawalnym dla windy,
dało by się to zrobić?

> 3) Po co chcesz to robić w ogóle?

Mam Asusa eee PC900 z dyskiem ssd. Chciałbym mu wrzucić dwie karty SD 32GB, i
zrobić z nich jeden wolumin by dało się wrzucać większe pliki.
Komputer pracuje jako serwer torrentowy, czasami ściągam paczki powyżej 30GB.
A i ponad 100GB czasem się zdarzało;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski