Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jakwyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 08:49:25 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Ale¿ ja te¿ mam w pracy sporo XP jeszcze. Ale ka¿dy nowy kom-
>puter od jakiego¶ ju¿ czasu by³ kupowany z Vist±, a nie na
>si³ê dalej z XP. Jedynie niektóre grupy komputerów, na któ-
>rych *musi* dzia³aæ oprogramowanie faktycznie niezgodne z
>Vist± (m.in. MATLAB R13 -- aczkolwiek pewnie by siê go da³o
>zmusiæ) dalej dzia³aj± pod kontrol± XP.

A u mnie akurat musz± byæ XP (ba, na niektórych komputerach musz± byæ
2000 i z tym jest jeszcze wiêkszy problem).

>A rynek domowy mo¿na by³o obserwowaæ na grupach dyskusyjnych.
>Pomijaj±c kwestiê piractwa (i w efekcie w ogóle rzadkiego
>pojawiania siê pytañ o wybór systemu operacyjnego, bo i tak
>wszyscy maj± korporacyjnego XP bez aktywacji), co chwilê wi-
>dzia³o siê w±tki "kupi³em notebooka z Vist±, jak zainstalo-
>waæ na nim XP?".

No dobrze. Ale czy to znaczy, ¿e nie mogê chcieæ mieæ XP? Vistê
"maca³em" przez chwilê przed zaoraniem na nowym klaptopie i nie
przypad³a mi do gustu.

--
  Kruk@ -\                   | Ja  siê  tu  chyba  powieszê - pomy¶la³. Nie
          }-> epsilon.eu.org | wpad³o mu do g³owy ¿e wobec  braku  ci±¿enia