Re: jak usun±æ przycisk WSTRZYMYWANIA z XP?

Autor: Aleksandra S <olenka.barbara_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 20:10:36 MET DST

On 26 Lip, 22:36, Rados³aw Sokó³ <rso...@magsoft.com.pl> wrote:
> 1) Wcale nie jest idiotyczna.

Aha, czyli nie da siê usun±æ tego idiotycznego przycisku? Ani w ogóle
wy³±czyæ mechanizmu wstrzymania?
Ja nie chcê tego i mi to do niczego nie potrzebne, tak jak i
hibernacja. Sk±din±d wiadomo, ¿e poleganie na hibernacji powoduje
tylko kumulowanie siê ¶mieci i b³êdów w systemie, naturalne zamkniêcie
systemu i potem uruchomienie od zera jest bardzo higienicznym
zabiegiem :)

> 2) Jakich problemów?

A na przyk³ad takich, ¿e chcê szybko wy³±czyæ komputer w pracy bo "siê
pali" a tu jakie¶ zabawy w ciuciubabkê... i jeszcze potem kto¶
przychodzi i mi czyta moj± korespondencjê. Tak wiem, mozna w³±czyc
opcjê ¿e wybudzenie z u¶pienia wymaga has³a. Tylko po co jak nie mam
najmniejszego zamiaru NIGDY z tego "wstrzymania" korzystaæ!