Re: jak usun±æ przycisk WSTRZYMYWANIA z XP?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 15:38:48 MET DST

Dnia Mon, 27 Jul 2009 00:26:29 +0200, Konrad Kosmowski napisa³(a):

> Chodzi Ci o te z "domowego" XP:
> http://i.d.com.com/i/dl/media/dlimage/86/07/0/86070_large.jpeg

Sk±d ramkê wzi±³e¶? Na moim XP Pro jej nie ma:
http://odsiebie.com/pokaz/4447758---72fd.html
Na drugim kompie z XP Pro Eng. te¿ nie ma.

> W systemach, gdzie to jest naprawdê istotne (serwery) domy¶lnie nie przerwiesz
> pracy systemu dopóki nie wybierzesz z rozwijanej listy powodu dla którego to
> robisz i opcjonalnie nie wpiszesz wyja¶nienia (na poni¿szym screenie widaæ, ¿e
> przycisk OK jest nieaktywny):
> http://www.intelliadmin.com/images/Windows%20Shutdown%20Tracker.gif

Jedna z g³ównych przyczyn, dla której nie mam serwerowego windowsa na
domowym kompie ;)

> *Wydaje* mi siê, ¿e takie zachowanie da siê w³±czyæ w XP - poszukaj.

Jak ju¿ pamiêtam, ¿e domy¶lnie zaznaczony jest stan wstrzymania (z którego
te¿ korzystam), to ju¿ mi nie przeszkadza. Ale sposób wyró¿nienia jest
fatalny (bez tej ramki).

--
GLaF