Re: jak usun±æ przycisk WSTRZYMYWANIA z XP?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 00:26:29 MET DST

** GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote:

> Ale idiotyczne jest okienko "wy³±czanie komputera". Praktycznie nie widaæ
> która opcja jest wybrana.

Chodzi Ci o te z "domowego" XP:
http://i.d.com.com/i/dl/media/dlimage/86/07/0/86070_large.jpeg

???

Faktycznie nie jest zbyt dobrze zaprojektowane.

> Powinna byæ jaka¶ wyra¼na ramka wokó³ wybranego przycisku lub inne *wyra¼ne*
> wyró¿nienie, a nie tylko leciutkie rozja¶nienie.

W systemach, gdzie to jest naprawdê istotne (serwery) domy¶lnie nie przerwiesz
pracy systemu dopóki nie wybierzesz z rozwijanej listy powodu dla którego to
robisz i opcjonalnie nie wpiszesz wyja¶nienia (na poni¿szym screenie widaæ, ¿e
przycisk OK jest nieaktywny):
http://www.intelliadmin.com/images/Windows%20Shutdown%20Tracker.gif

*Wydaje* mi siê, ¿e takie zachowanie da siê w³±czyæ w XP - poszukaj.