Re: Ripper z YT do MP3

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 11:40:57 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Konrad
Kosmowski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Jaki polecacie ripper z YouTube do MP3. Pod Linuksem miałem popisane do tego
> skrypty, może pod Windows jest coś gotowe. Chodzi mi o narzędzie, które
> najlepiej byłoby zintegrowane z przeglądarką czyli:

> 1. Z przeglądarki oglądając klip na YouTube klikam sobie guzik czy naciskam
> skrót klawiaturowy.
> 2. Coś pyta mnie o nazwę dla zapisywanego pliku i przy okazji sugeruje ją na
> podstawie tytułu w YouTube.
> 3. Po zatwierdzeniu ściąga najlepszą dostępną wersję (YT daje różne formaty).
> 4. Po ściągnięciu konwertuje do MP3 za pomocą jakiegoś sensownego enkodera.

> [...]

Ja bym proponował rozszerzenie do Firefoxa
pod tytułem "Easy YouTube Video Downloader":
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10137
a potem programik naszego rodaka "Pazera Free Audio Extractor":
http://www.pazera-software.pl/products/audio-extractor/

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/