Ripper z YT do MP3

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 01:07:13 MET DST

Jaki polecacie ripper z YouTube do MP3. Pod Linuksem miałem popisane do tego
skrypty, może pod Windows jest coś gotowe. Chodzi mi o narzędzie, które
najlepiej byłoby zintegrowane z przeglądarką czyli:

1. Z przeglądarki oglądając klip na YouTube klikam sobie guzik czy naciskam
skrót klawiaturowy.
2. Coś pyta mnie o nazwę dla zapisywanego pliku i przy okazji sugeruje ją na
podstawie tytułu w YouTube.
3. Po zatwierdzeniu ściąga najlepszą dostępną wersję (YT daje różne formaty).
4. Po ściągnięciu konwertuje do MP3 za pomocą jakiegoś sensownego enkodera.

Sugestie?

BTW. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=V7MrrcQAF8E&fmt=18
http://www.youtube.com/watch?v=8J1jl1WCavg&fmt=18