Re: Subiekt4 dla DOS - raz jeszcze

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 15:26:11 MET DST

In news:2009072521434100@grush.one.pl,
*Radosław Sokół* <rsokol@magsoft.com.pl> typed:

> To częsty objaw przegrzania. A że aplikacja DOS zawsze ob-
> ciąża rdzeń na 100% (a aplikacji Windows można używać bardzo
> długo nie używając więcej niż 10% czasu procesora), o prze-
> grzanie nietrudno.

Nie zauważylem takich objawów, a programów DOS używam kilka.
Może to spowdowane wpisem do rejestru nastepujących wartości:
Dodałem w pole wyboru "Uruchom w oddzielnym obszarze pamięci" do okna
dialogowego Uruchamianie
Wartość Rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
wartosc DWORD "MemCheckBoxInRunDlg" = "1"
Pozwali uruchamiać programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
Wirtualnej maszyny DOS.