Re: XP SP3 - hibernacja i stand by

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 22:36:04 MET DST

W dniu 21.07.2009 04:47, rs pisze:
> wiesz. system operacyjny rowniez nie musi dzialac.

Oczywiście, czego często dowodzi. Oprogramowanie jest bardzo
skomplikowane. A problem występujący przy hibernacji jest
szczególnie skomplikowany, bo system po prostu pracuje tutaj
na granicy swoich możliwości obsługi pamięci.

> a tu sie mylisz. wiekszosc nowoprodukowanych netbookow jest
> sprzedawana z XP.

I mają 1 GiB pamięci.

A poza tym jeszcze pół roku lub rok i się to zmieni, bo XP
będzie musiało ustąpić miejsca Windows 7.

Albo Chrome OS, w niektórych przypadkach.

> ok. ja mam problem z ta iloscia pamieci rowniez.

No i tu trzeba dokładniej diagnozować, bo przy takiej ilości
pamięci problemu powinno nie być. A gdy znajdzie się rozwią-
zanie, można próbować je zastosować w komputerach z dużą ilo-
ścią pamięci.

W zasadzie uwagę trzeba skupić na sterownikach urządzeń:
wszystko, co niestandardowe, może blokować proces hiber-
nacji. Czyli: winmsd.exe, widok listy uruchomionych sterow-
ników i analizować lub nawet wyłączać zbędne sterowniki i
testować.

> kto zaleca i wymaga?<rs>

Zalecam choćby ja. Wymaga Microsoft, w zasadzie już nie
sprzedając XP do handlu detalicznego

|                 |  Politechnika Śląska                   |