Re: XP SP3 - hibernacja i stand by

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 05:54:44 MET DST

On Sun, 19 Jul 2009 19:03:55 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Ten problem podobno występuje też "chętniej" na komputerach
>mających sporo pamięci RAM (dla 32-bitowej wersji powyżej
>1 GiB RAMu).

cos musi byc na rzeczy z ta pamiecia. w tym kompie jest 4GB (ok. ok.
wiem XP 32bity).

hibernacja - na 4GB zawsze blad API. plik wymiany do hibernacji 3,2GB,
wiec nie dziwota. w kazdym razie jestem w stanie zrozumiec, ze system
by chcial, ale nie moze. OK. niewazne.
przy 3GB hibernacja dziala jakby losowo. dziala dwa razy, trzeci nie.
potem restartuje system i znowu dwa, trzy, cztery razy i potem znowu
blad (nie stwierdzilem, zadnego patternu powstawania bledu, ale
windows explorer potrafi sie wywalac i dwa razy udalo mi sie tez
zawiesic system, po hibernacji, przejezdzajac mycha z okna jednego
programu do drugiego). podobnie jest z 2GB i 1GB ale przy 1GB nie ma
problemu i usypia za kazdym razem jesli nie otworze zadnego programu.
tylko po co komu takie usypianie? nie testowalem 2 i 1GB tak
gruntownie jak 3GB, bo system z ta iloscia pamieci mnie nie zadowala.
niemniej udalo mi sie dwa razy zahibernowac system z 4GB pamieci. ale
tylko raz za kazdym razem. za drugim razem juz byl blad.

stand by - nie dziala w ogole. samoczynnie sie budzi. im mniej pamieci
tym szybciej. przy 1GB wlacza sie jak tylko sie wylaczy. przy 4GB
35sek. 2 i 3GB czasy powrotu pomiedzy.

wszystkie kosci pamieci sa sprawne.

ja rozumiem, ze hibernacja ma prawo nie dzialac, ale zeby sie stand by
popsul, tego nie slyszalem. ktos znajduje w tym zachowaniu systemu
jakis sens? <rs>