Re: Jaki windows kupic do x64

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 20:22:55 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:h47eta$nke$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> no właśnie mam to gówno, XP to dopiero śmigał

  No to po co się męczysz zamiast wrócić do XP?

  Ja też mam Vista 64 ale z 8GB RAM i już nie wróciłbym do XP :)
  Faktycznie przed SP1 to był niezły koszmarek ale teraz to tylko
wyszukiwanie plików pozostało do dupy i wolę używac czegoś skutecznego
(Copernic Desktop Search) a dodatkowo z programów wspomagających dodałem
ProcessLasso i Ramdrive Qsoft'a.

> nie rozumiem o czym piszesz

  Windows 7 faktycznie sprawia wrażenie czegoś lżejszego i ładniejszego ale
po zainstalowaniu na maszynie virtualnej zachowuje się identycznie jak
Vista - zapewne Windows 7 znacznie lepiej wykorzystuje GPU (którego na
maszynie virtualnej brakuje) stąd wrażenie szybszego działania :)

--
marfi