Vista i PAE - jak sprawdzić czy działa?

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 20:19:05 MET DST

Witam,

Włączyłem w Viście PAE (Physical Address Extension). I gdzie można
sprawdzić czy system faktycznie tego używa?
We właściwściach mojego komputera - nie ma. W XP jest, a tu nic się nie
zmienia. Na 100% PAE działa, bo mam 4GB RAMu, system uzywa tylko 3070MB,
utworzyłem w obszarze PAE ramdysk o wielkości 1GB i widze w zajętości
pamięci że zapychanie go na nic nie wpływa (plik wymiany wyłączony).
Tylko - gdzie Vista mi powie że PAE jest włączone, tak jak to robi XP?

--
Pozdrawiam
dziobu