Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 11:12:31 MET DST

Dnia 20-07-2009 o 23:32 JoteR napisał na
pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet:

> Mhm. Gdybym kiedyś nie pisał skryptów instalacyjnych, może bym Ci
> uwierzył. Jeśli chcę, aby użytkownik instalował program w ściśle
> określonym miejscu (a na ten przykład w, za przeproszeniem, korporacji
> tak ma być i kropka) to nie dam mu możliwości wyboru, a jeśli jest to
> update systemu produkcyjnego to nie dam mu nawet możliwości
> zrezygnowania z instalacji.

Zaraz, zaraz, Ty mnie tu nie wkręcaj w jakieś (za przeproszeniem)
korporacje :)
Mowa była o komputerze domowym.

> Zatem oświeć nas, w jaki sposób wskazujesz katalogi, w których ma się
> zainstalować Adobe Flash Player czy Adobe Shockwave Player?

No tak, sterowniki do urządzeń i directx też instaluję w folderze "fajne"
na partycji "Y". To chyba też programy?
A tak na poważnie, to po prostu zmieniam w rejestrze domyślny katalog
instalacyjny .

--
Wiesław
Opera Mail