Re: Jak podzielić dysk?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 23:32:34 MET DST

"Wiesław" napisał:

> nie ma takich programów, gdzie nie da się wskazać katalogu.

Mhm. Gdybym kiedyś nie pisał skryptów instalacyjnych, może bym Ci uwierzył.
Jeśli chcę, aby użytkownik instalował program w ściśle określonym miejscu (a
na ten przykład w, za przeproszeniem, korporacji tak ma być i kropka) to nie
dam mu możliwości wyboru, a jeśli jest to update systemu produkcyjnego to
nie dam mu nawet możliwości zrezygnowania z instalacji.

> Jak tego nie potrafisz to przynajmniej nie opowiadaj głupot.

Zatem oświeć nas, w jaki sposób wskazujesz katalogi, w których ma się
zainstalować Adobe Flash Player czy Adobe Shockwave Player?

JoteR

PS. Cross & FUT