Re: XP pod W7

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 00:38:09 MET DST

** hycek <dupa@op.pl> wrote:

> Tylko w wersji Ultimate będzie dołączona maszyna wirtualna, wersja RC jest
> tego pozbawiona.

Tak - nośnik z RC nie ma Virtual PC. Nie wiem jak z dołączaniem, ale już teraz:

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

Windows XP Mode and Windows Virtual PC Beta, available on Windows 7
Professional, Windows 7 Ultimate, and Windows 7 Enterprise, provides you the
capability to run multiple Windows environments, such as Windows XP Mode, from
your Windows 7 desktop.

> Trzeba czekać do premiery, żeby przetestować :]

No więc nie trzeba.