Znikający dźwięk

Autor: Lechupacabra <marek.miszczuk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 00:23:44 MET DST

Witam,
Od jakiegoś czasu mój komputer spotkała dziwna przypadłość - zanika
dźwięk wydobywający się z głośników, początkowo myślałem, że to wina
sprzętu, ale dość szybko wpadłem na przyczynę chwilowej ciszy. A
mianowicie coś WYCISZA/WŁĄCZA wyjście główne dźwięków. Nie
zaobserwowałem żadnej zależności kiedy to się dzieje, dzieje się to
niezależnie jaki stan powinno mieć wyjście na głośniki: może lecieć
jakaś mp3ójka, albo cisza w eterze.
W akcie desperacji (a może wirus) przeinstalowałem system - na
czystym, z samymi sterownikami (nówki sztuki prosto ze strony
producenta) dzieje się dokładnie to samo - jakie koncepcje dlaczego??

Win Xp PRO SP2
Asus P5Q
sterownik dźwięku ALC1200 5.10
DX 9.0
Intel Pentium Dual-Core E2200
Asus EAH4850 - catalyst control center 8.60

Pozdrawiam
Lechupacabra