Re: Problem z przywracaniem systemu (i nie tylko)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 22:11:33 MET DST

> Witam!
>
> Komputer z XP Home, z rana uruchomił się mojej latorośli nie tak jak
> powinien. Główne problemy to: brak sieci (i połączeń sieciowych), nie
> działa przywracanie systemu, nie działa "Pomoc i obsługa techniczna",
> pasek zadań dostał "widok klasyczny" znany ze starszych windows i nie
> można go zmienić. Być może są też inne niespodzianki, ale na razie
> nie zauważyłem.
>
> Nie ukrywam, ze największym problemem jest brak przywracania systemu
> (komunikat typu: Przywracanie systemu nie może chronić tego komputera.
> [...]

Pierwsze to przeskanuj komputer i usuń robaczki:
Combofix
http://www.bleepingcomputer.com/combofix/pl/instrukcja-uzycia-combofix
http://forum.idg.pl/bezpieczenstwo_komputera_i_sieci-f84-combofix_i_inne_narzedzia-t118804.html
plus
Spyware Doctor
http://www.pctools.com
http://www.pctools.com/pl/spyware-doctor/?ref=google&gclid=CL-45r3j0Y8CFSXaXgodNwZa7w
Spybot Search&Destroy 1.6
http://www.spybot.info/pl/index.html
Ad-aware 2008
http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php

A teraz wykonaj:
Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0