oznaczanie plików kolorami

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 10:51:08 MET DST

Chciałbym mieć możliwość oznaczania plików i katalogów
na różne kolory. Tak jak jest to w Mac OSX. Najlepiej
w total commanderze. Pięknie byłoby, gdyby to działało
tak jak oznaczanie wiadomości w thunderbidzie. Czyli
mając zaznaczoną wiadomość wystarczy wcisnąć "1" i już
mamy zaznaczoną na czerwono. Rainbow Folders odpada,
oznacza tylko foldery i nie widać tego w TC. Na wszelki
wypadek zaznaczam, że nie chodzi o kolorowanie plików
według jakiegoś schematu, na przykład rozszerzenia.
Szukałem w google ale nie udało mi się nic sensownego znalźć.

pozdrawiam