Re: NTG sprawdzanie IP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 07:42:51 MET DST

Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.eu> napisał w wiadomości
news:h2pc9k$96v$1@news.interia.pl...
> Potrzebne mi namiary na stronkę na której mógłbym zadane IP sprawdzić
> pod kątem czy jest to zmienny czy stały adres.

Raczej musiałbyś polegać na "zakresie numeracji", ale nie wiem, czy
ktokolwiek poza samym dostawcą netu dla takiego IP, prowadzi takie
wykazy...? Choć może ktoś nieoficjalnie?
(Przyznam, że sam czasem też potrzebuję to wiedzieć...) Staram się
sprawdzić przez RevDNS kto daje net temu IP... ale to nie jest do końca
miarodajne... Chyba nie ma takiej stronki... Słuchaj po prostu, czy
mówią, np. "To jest Neostrada, ma zmienny IP, co 24 godziny". Chyba na
tym najlepiej polegać...? Ale jednemu zmienią codziennie, czy nawet przy
każdym zalogowaniu, a innemu przez pół roku zostawią to samo, aż np.
wyłączy się na dwa dni (np. bo naprawia komputer) i jego IP gdzieś w
koncu przeskoczy... tak jest w UPC.