Re: Nie działające czytniki optyczne :(

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 09:11:14 MET DST

Piotr Palusiński napisał(a):

> Usuń z men. urzązdeń wszystkie kontrolery, dyski, cdrom - zrestrtuj
> komputer
Pomogło bez mieszania w rejestrze systemu. Wcześniej wpadłem na pomysł
usunięcia sterowników wybranego napędu spod Menedżera urządzeń ale
zrobiłem to bez restartu (chociaż teraz nie wiem, czy wystarczyło usunąć
sam sterownik napędu) i nadal było tak samo. Wielkie dzięki (całe
panaceum na ta dolegliwość zachowałem sobie do pliku tekstowego "w razie
Niemca") ;)

Thx i pzdr, OMSON