Re: Nie działające czytniki optyczne :(

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 08:39:03 MET DST

> Wiadomo już, że problem siedzi w systemie - teraz proszę o porady od
> czego zacząć (zostałem bez możliwości odczytu płyt CD/DVD podczas, gdy
> sprzętowo nagrywarki wyglądają na sprawne)?

Może to nie to, ale mi kiedyś zaczęły się sypać napędy: najpierw
nagrywarka przestała nagrywać (błędy zapisu), potem nie czytała płyt, a
wkrótce po tym cd-rom także odmówił posłuszeństwa. Rozwiązanie znalazło
się samo - w postaci dymu z zasilacza. Co ciekawe, pod linuksem napędy
działały - może mniejsze obciążenie? Po wymianie zasilacza ruszyło jak
nowe...