Re: problem z regedit

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 19:47:01 MET DST

Dnia Fri, 26 Jun 2009 14:57:59 +0200, Marcin napisał(a):

> Nie moge uruchomic regedita
> zamiennik standardowego menadzera zadan "proces explorer" tez nie chce
> wystartowac, moge tylko uruchomic standardowy menadzer zadan. Probowalem
> instalowac HiJackThis ale tez sie nie uruchamia, nie wiem jakie jeszcze
> programy nie chca sie urochomic, bo czesc startuje normalnie. Probowalem
> naprawiac system za pomoca plyty z cd ale to nic nie pomoglo. Mozna to
> jakos naprawic czy czeka mnie reinstalka ? Nie chcialbym tego robic, bo
> mam w systemie duzo rzeczy i przywracanie wszystkiego zajmie kilka
> [...]

Też ostatnio to widziałem.

1. Przekopiuj regedit.exe gdzieś i zmień mu w tym nowym miejscu nazwę np.
na re.exe
2. Uruchom re.exe
3. Wyszukaj w rejestrze tekst "regedit.exe" Zapewne znajdzie ci klucze
dotyczące debuggera.
4. Jeśli to klucze debuggera to usuń je dla regedit i innych
zablokowanych programĂłw.