problem z regedit

Autor: Marcin <diabelek-25WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 14:57:59 MET DST

Witam

Mam problem z systemem windows xp. Niedawno walczylem z infekcja
(niestety nie pamietam co to byl za wirus, Norton go nie wykryl). Od
tamtej pory dzieja sie dziwne rzeczy. Nie moge uruchomic regedita
zamiennik standardowego menadzera zadan "proces explorer" tez nie chce
wystartowac, moge tylko uruchomic standardowy menadzer zadan.
Probowalem instalowac HiJackThis ale tez sie nie uruchamia, nie wiem
jakie jeszcze programy nie chca sie urochomic, bo czesc startuje
normalnie. Probowalem naprawiac system za pomoca plyty z cd ale to nic
nie pomoglo. Mozna to jakos naprawic czy czeka mnie reinstalka ? Nie
chcialbym tego robic, bo mam w systemie duzo rzeczy i przywracanie
wszystkiego zajmie kilka cennych dni. Jesli ktos ma na to sposob to
prosze o pomoc.

Pozdrawim
Marcin