Re: XP 32bit i plik wymiany na ramdysku - jakie ograniczenia?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 01:27:46 MET DST

GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał(a):
> No właśnie, ile więcej? Chodzi mi o procesor 64-bitowy.
> Za http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366796(VS.85).aspx
> "Physical Address Extension (PAE) enables x86 processors to access up to
> 64 GB of physical memory and x64 processors to access up to 1024 GB of
> physical memory."
> Czyli system bez problemu by zagospodarował całą pamięć?

Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie.

> Cytat:
> "Aby uzyskać największą wydajność, nie należy ustawiać rozmiaru
> początkowego mniejszego niż minimalny zalecany rozmiar w obszarze
> Całkowity rozmiar plików stronicowania dla wszystkich dysków. Zalecany
> rozmiar jest 1,5 większy od ilości pamięci RAM komputera. Najlepiej
> pozostawić zalecany rozmiar pliku stronicowania."

Dzięki, nie zauważyłem. Niemniej nadal podtrzymuję swoje twierdzenie, że
takie zalecenia nie mają dużego sensu gdyż plik wymiany ma zastępować
brakujący RAM więc powinno go być tym mniej im więcej jest RAMu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/