Re: Co w Viście pożera wolne miejsce?

Autor: pioter <jeszcze_sie_maila_at_nie_dorobilem.pl>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 21:41:00 MET DST

> X:\System Volume Information\
> X:\Windows\Winsxs

O Winsxs wiem, żadnych punktów przywracania też nie ma... Zastanawia
mnie tylko to, dlaczego tak nagle maleje ilość miejsca - tzn. zwalniam
1GB, następnego dnia już tego miejsca nie ma. Nawet te dll system musi
przecież skądś brać żeby do winsxs wrzucić (chyba że robi twarde linki i
powiększa zajętą przestrzeń)...
I pomyśleć, że mój pierwszy windows mieścił się na 10 dyskietkach... :)