Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 03:12:53 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:h15jv9$lq3$1@news.onet.pl...
> http://www.motoAllegro.pl
> po wyborze samochodów dowolnej w miarę popularnej marki, np Audi czy
> Ford, okno zamienra po każdym wyborze marki lub modelu i linki do
> aukcji są aktywne po 1-3 sek, także po kliknięciu klawisza powrotu. Na
> IE7 i FF3 linki działają natychmiast!
> Ponieważ to juz 3 zupełnie inny system, a zachowanie dokładnie
> identyczne, nie chce mi się wierzyć, że to przypadek. Wszędzie XP Prof
> sp3 i nod32. Wszystko legalne.

Nie stwierdzam nieaktywności linków.
IE8.
Ale...
Stwierdzam natomiast zjawisko, że linki (i strona) rzeczywiście
wyglądają jak martwe - kursor nie zmienia się na znaną rączkę, a
kliknięcie nie daje efektu natychmiast. Ale specjalnie na kilku dużych
listach zrobiłem próbę - od razu po wczytaniu strony kliknąłem pierwszy
link, który zdążyłem, który był najbliżej kursora. Mimo "martwoty", po
ok. 2-3 sekundach (rzeczywiście, zwłoka jest) kliknięty link wczytuje
się normalnie, mimo, że pozornie wygląda, jakby strona umarła, bo się
nawet nie przewija. Problem jest, ale nie jest to zupełna martwota,
nieklikalność, a tylko zwłoka, zmrożenie. Przyznaję, że mogli by to
poprawić, jeśli jednak jest to cena za większe bezpieczeństwo, to gotów
jestem to jakoś (nie powiem, żeby z zadowoleniem, czas się jednak liczy)
przetrawić.