Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 15:57:04 MET DST

> Po aktualizacji w Win XP Prof IE7 do IE8 niektóre strony wczytuja się
> zauważalnie dłużej.
> Typowy przykład to aukcje allegro czy otomoto. Strona pojawia się co prawda
> natychmiast, ale jeszcze przez 1-3 sek jest martwa (nie działaja linki,
> przewijanie itp) tak jakby doczytuje się jej zawartość. W IE7 znacznie
> szybciej można było korzystać ze strony, tzn przewijac ekran czy coś tam
> klikać. Efekt występuje na obu testowanych komputerach
> Ma ktoś podobnie? Może wystarczy coś w opcjach zmienić?
> S.

Zainstalował kolega IE8 na kolejnym, jeszcze innym komputerze (destop HP z
niewielką ilością aplikacji, uzywany wułacznie do pracy) i problem ten sam.
Internet działa ogólnie szybko i dobrze, nawet na allegro nie jest źle, ale na:
http://www.motoAllegro.pl
po wyborze samochodów dowolnej w miarę popularnej marki, np Audi czy Ford, okno
zamienra po każdym wyborze marki lub modelu i linki do aukcji są aktywne po 1-3
sek, także po kliknięciu klawisza powrotu. Na IE7 i FF3 linki działają
natychmiast!
Ponieważ to juz 3 zupełnie inny system, a zachowanie dokładnie identyczne, nie
chce mi się wierzyć, że to przypadek. Wszędzie XP Prof sp3 i nod32. Wszystko
legalne.