Re: swap na dysku logicznym

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 23:44:34 MET DST

"Marcin Gala" napisał:

> ZTCP to plyty pod Intela zwlaszcza na chipsecie BX byly cholernie czule
> na to czy bylo to PC100 czy 133. Pomimo ze teoretycznie 133 powinny
> chodzic na 100 (ot po prostu lepsze pamieci, przy slabszym zegarze),
> to byly z tym jaja.

A to dla mnie nowość, mimo że staroć ;-)
Od wielu lat wachlowałem modułami PC100 i PC133 pomiędzy posiadanymi w domu
komputerami na ZX, BX i i815 a nawet jednym z TX obsadzając je różnymi
egzotycznymi kombinacjami i nigdy nie zaobserwowałem tego typu problemów
spowodowanych róznymi czasami dostępu. Odmienną architekturą i owszem. Stąd
moje zdziwienie.

JoteR