Re: swap na dysku logicznym

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 02:20:26 MET DST

Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w
wiadomości news:h13ktk$f5c$1@mx1.internetia.pl...

> ZTCP to plyty pod Intela zwlaszcza na chipsecie BX byly cholernie
> czule

No właśnie, klapcie na Intel 440ZX, czy BX, jakoś tak...

> na to czy bylo to PC100 czy 133. Pomimo ze teoretycznie 133 powinny
> chodzic na 100 (ot po prostu lepsze pamieci, przy slabszym zegarze),

Jaja jak berety, Nie wiem... cykle nie trafiały na zbocze sygnału, czy
jak?
A nawet w zwykłych pecetach zwykła, nawet odpowiadająca zegarowi, pamięć
SD-RAM, wszadzona w BX-ową płytę, potrafiłą zachować sie bardzo różnie,
od zaakceptowania przez płytę, do jej unieruchomienia, z BSoD-ami i
czerwonym MemTest-em po drodze, czy zobaczeniem połowy tylko
pojemności...

> byly z tym jaja. Plyty pod AMD lykaly wszystko jak leci, na 100
> poprostu
> chodzily wolniej.

Ale chyba mniej popularne były...