Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 19:44:11 MET DST

> będę miał RAID1 i drugi dysk bieżący będący po części backupem dysku
Z całej dyskusji wynika że masz wielką masę ważnych danych na dyskach, jeśli
to nie ma być zabawka to RAID5 i dyski HotSwap, zapewniam Cię że to bardzo
miłe uczucie jak widzisz padający dysk w systemie i możesz go wyjąć w czasie
pracy a na to miejsce wstawić czysty nowy, doświadczyłem tego w Netware, ale
w Windows pewnie jest równie miłe, do tego dorzuć jakiś nie mirrorowany dysk
na backupy i ustaw automatyczne kopie w czasie jak nikt nie pracuje. Co do
Streamerów to mam mieszane uczucia, taśmę zawsze trafia coś w najbardziej
nieodpowiednim momencie, głowice nie są niezniszczalne a brak klimatyzacji i
filtracji powoduje że są zawodnym narzędziem. Myślę że za cenę Streamera
kupisz dziś sensownego NASa.
Piotr